Ladislav „Wolfus“ Rešovský

popisek od vypravěče nemáme

(čt-ve+pá-od) Polnočné slnko#

I pro nováčky
Turnaj
Steampunk
Viktoriánská doba
Skandinávie
Fate: Příběhy Impéria
Věk: 15+
Na Špicbergoch sa dejú prapodivné veci. Z hlbín sa ozýva hluk, baníci sú zastrašovaní neznámymi útočníkmi a obchodní partneri sa chovajú nanajvýš podozrivo.
čtvrtek 19–23  ((1/5)) 

Klub přátel anglické magie#

I pro nováčky
Žánrovka
Viktoriánská doba
Odlehčená
Kostýmová
Věk: 12+
Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie.
sobota 14–18  ((7/7)) 
Vypravěč: Ladislav „Wolfus“ Rešovský

neděle 9–13  ((7/7)) 
Vypravěč: Ladislav „Wolfus“ Rešovský

(čt-ve+pá-od) Polnočné slnko

I pro nováčky
Turnaj
Steampunk
Viktoriánská doba
Skandinávie
Fate: Příběhy Impéria
Věk: 15+

Na Špicbergoch sa dejú prapodivné veci. Z hlbín sa ozýva hluk, baníci sú zastrašovaní neznámymi útočníkmi a obchodní partneri sa chovajú nanajvýš podozrivo.

Svalbard, 1877

„Gunnar, Gunnar! Skontroloval si šnúry?“
„Áno, všetko je v na svojom mieste.“
„Rozbušky?“
„Skontrolované.“
„Nálože?“
„Presne podľa pokynov strelmajstra.“
„V poriadku, s Božou pomocou, poďme na to. Na môj povel…“
PRÁSK!!! Zahrmenie z útrob bane prerušilo predáka uprostred vety.
„SI NORMÁLNY, GUNNAR?! Už som ti raz povedal, že máš čakať na pokyny a nerobiť blbosti.“
„To som nebol ja..! Nič som nespravil a navyše… toto šlo z úplne iného smeru!“
Než sa usadil prach, sedeli už obaja v kancelárii predáka.

Na Špicbergoch sa dejú prapodivné veci. Z hlbín sa ozýva hluk, baníci sú zastrašovaní neznámymi útočníkmi a obchodní partneri sa chovajú nanajvýš podozrivo. S niečím takýmto si dokáže poradiť len Klub dobrodruhov!

Zažite atmosféru nekonečného polárneho dňa na ďalekých Špicbergoch a odhaľte príčinu nešťastí v izolovanej komunite drsných severanov.

Vypravěč:

Ladislav „Wolfus“ Rešovský

Informace:

5
4 h
400

Termíny:

čtvrtek 19–23  ((1/5)) 

Klub přátel anglické magie

I pro nováčky
Žánrovka
Viktoriánská doba
Odlehčená
Kostýmová
Věk: 12+

Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie.

Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie. Na počátku devatenáctého století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.

Mezitím Napoleon za kanálem sbírá svá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu zabránit v jeho plánu? Jen samé otázky – a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud Anglie.

Konverzační hra s předepsanými postavami je volně inspirována Jonathanem Strangem a panem Norrellem od britské autorky Susanny Clarkové. Jde o klasickou žánrovku, která si nedělá ambice udělat díru do světa, ale slibuje věci typické pro její předlohu – anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.

Pro zlepšení atmosféry doporučujeme jednoduchý kostým zapadající do viktoriánské Anglie, postačí košile/halenka, kalhoty/sukně.

Vypravěč:

Ladislav „Wolfus“ Rešovský

Informace:

7
4 h
250

Termíny:

sobota 14–18  ((7/7)) 
neděle 9–13  ((7/7)) 
info@gamecon.cz
© 2024 GameCon, Created by GameCon z.s.
kontakt Facebook Discord Instagram Youtube