popisek od vypravěče nemáme
Na Špicbergoch sa dejú prapodivné veci. Z hlbín sa ozýva hluk, baníci sú zastrašovaní neznámymi útočníkmi a obchodní partneri sa chovajú nanajvýš podozrivo.
Svalbard, 1877
„Gunnar, Gunnar! Skontroloval si šnúry?“
„Áno, všetko je v na svojom mieste.“
„Rozbušky?“
„Skontrolované.“
„Nálože?“
„Presne podľa pokynov strelmajstra.“
„V poriadku, s Božou pomocou, poďme na to. Na môj povel…“
PRÁSK!!! Zahrmenie z útrob bane prerušilo predáka uprostred vety.
„SI NORMÁLNY, GUNNAR?! Už som ti raz povedal, že máš čakať na pokyny a nerobiť blbosti.“
„To som nebol ja..! Nič som nespravil a navyše… toto šlo z úplne iného smeru!“
Než sa usadil prach, sedeli už obaja v kancelárii predáka.
Na Špicbergoch sa dejú prapodivné veci. Z hlbín sa ozýva hluk, baníci sú zastrašovaní neznámymi útočníkmi a obchodní partneri sa chovajú nanajvýš podozrivo. S niečím takýmto si dokáže poradiť len Klub dobrodruhov!
Zažite atmosféru nekonečného polárneho dňa na ďalekých Špicbergoch a odhaľte príčinu nešťastí v izolovanej komunite drsných severanov.
Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie.
Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie. Na počátku devatenáctého století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.
Mezitím Napoleon za kanálem sbírá svá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu zabránit v jeho plánu? Jen samé otázky – a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud Anglie.
Konverzační hra s předepsanými postavami je volně inspirována Jonathanem Strangem a panem Norrellem od britské autorky Susanny Clarkové. Jde o klasickou žánrovku, která si nedělá ambice udělat díru do světa, ale slibuje věci typické pro její předlohu – anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.
Pro zlepšení atmosféry doporučujeme jednoduchý kostým zapadající do viktoriánské Anglie, postačí košile/halenka, kalhoty/sukně.